60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

16 Temmuz 2013 Salı

Uzaylı Kral'a selam olsun !!

David Bowie, bu sene süpriz bir şekilde çıkardığı The Next Day'deki şarkılarına klip çekmeye devam ediyor. Daha önceki yazılarımda sıradaki klibin Valentine's Day'e çekilmesi gerektiğini vurgulamıştım. Anlaşılan o ki Bowie de benim gibi düşünmüş ve şarkıyı kliplendirmiş:



Nihayet baştan sona sadece Bowie'yi gördüğümüz bir klip.. Anlaşılan o ki babanın sağlığı yerinde. Reality dönemine (2003'te çıkardığı son albüm) göre daha genç duruyor sanki. Ya da bana öyle geliyor. Yeni albüm yeni kan demek hesabı.

Klibin tek sorunu -yine- kısa olması. Kimse kusura bakmasın; ama ben Bowie'ye doyamıyorum arkadaş ! Adamın 10 senedir hiçbir şarkı/klip/turne yapmadığı düşünülürse bu özlemi çekmekte pek de haksız sayılmam sanırım ? Sonuçta bahsi geçen adam David Bowie. Rock müziğin en kıdemli uzaylısı.

"Gözlerinden" öperler abicim.

Not: Klipteki ışıklandırma ve kamera hareketlerine bayıldığımı söylemeden edemeyeceğim.

Not 2: Bowie'yi canlı izlesem sanırım sevinçten ölürdüm.

1 yorum: