60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

30 Temmuz 2013 Salı

En İyi 12 Morrissey Tekli Kapak Tasarımı

Sanırım The Smiths ve Morrissey'in solo dönem teklilerine (single) hayran olan sadece ben değilim ? Şarkıların güzellikleri bir yana, bu isimlerin çıkardıkları teklilerin kapak tasarımları da başlı başına bir sanat eseri olmuş hep. Ben de oturdum, her şeyi göze alarak en iyi Moz kapak tasarımlarını listeledim. The Smiths dönemine ait ayrı bir liste de yakın zamanda yapmayı düşünüyorum. Ama sanırım onu hazırlamak biraz daha zor olacak.

İşte bana göre en iyi kapak tasarımlarına sahip Moz teklileri:

 12) Interlude (8 Ağustos 1994)


 Morrissey'in ünlü İngiliz punk şarkıcısı Siouxsie Sioux'la yaptığı düet.

 11) Piccadilly Palare (8 Ekim 1990)


 The Smiths dönemi teklilerine göz kırpan bir tasarım.

10) Tomorrow (Eylül 1992)


Eline gazetesini almış, güneşlenen bir Moz'dan daha karizmatiği olamaz.

9) Roy's Keen (6 Ekim 1997)


Roger Mayne'in 1950'lerde Londra Southam Sokağı'nda fotoğrafladığı iki oğlan.
 
8) The Youngest Was the Most Loved (5 Haziran 2006)

 

İtalya'da çekildiğini düşündüğüm bir fotoğraf. Elinde içki şişesiyle yine yanlız bizim Moz.

7)  In the Future When All's Well (21 Ağustos 2006)


Dondurmasını yalarken  "Her şeyin düzeldiği bir gelecekte" diyerek kendini avuturken..

6) You Have Killed Me (27 Mart 2006)


"Benden bu kadar" dermişcesine rayların üstüne uzanmış yanlız bir adam.


5) Redondo Beach (28 Mart 2005)


"Bütün ölülerimi gömdüm, geliyorum" - Edip Cansever.


4) The More You Ignore Me, the Closer I Get ( 28 Şubat 1994)


"Sen beni ne kadar ihmal edersen, ben de o kadar yaklaşırım" pozu.

3) You're the One for Me, Fatty (6 Temmuz 1992)


Günümüzün James Dean'i Morrissey.


2) Everyday Is Like Sunday (31 Mayıs 1988)

 

 "Her gün Pazar gibi. Her gün sessiz ve gri"


1) I Just Want to See the Boy Happy (4 Aralık 2006)


Moz'un bence en sade ama en anlamlı pozu. Hepimize soruyor adeta: "Biz bu oğlanı ne zaman mutlu göreceğiz ?" Bir bilsem..

6 yorum:

  1. Ayyt, gençliği ayrı, olgunluğu ayrı güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu adamın karizmasının yarısı biz Türk erkeklerinden olsaymış.. Bahtsızız arkadaş :/

      Sil
  2. Ah geçmişten gelen en güzel adam yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "geçmişten gelen en güzel adam" süper tanımlama :)

      Sil
  3. mayo'yla olan kapağa bayıldım. :)

    yahu bu adam bu yakışıklılığına rağmen ne aşk acısı çekmiş be!

    bu arada bu bloga aylar -belki yıl- sonra giriyorum. girmeden umarım dedim yazmaya devam ediyordur. ettiğini görünce çok sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)

      peki sen devam edecek misin yazmaya ? bayadır bekliyorum yeni yazılarını.

      Sil