60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Mayıs 2013 Cuma

Bowie, Bu Sefer Youtube'u Kızdırdı

Öncelikle David Bowie'nin Gary Oldman ve Marion Cotillard'lı enfes yeni klibi The Next Day burada:



İlginçtir, ben bu videonun an be an yüklenme ve silinme sürecine tanıklık ettim. Bowie, geçtiğimiz gün sabaha karşı Twitter'dan herkesi heyecanlandırdı ve yine beklenmedik şekilde yeni teklisini/klibini görücüye çıkardı. Ben tabii bir anda "noluyor yahu" oldum. Saat sabaha karşı 5-6. Bowie "yeni klip geliyor" diyor. Ancak ne olduysa oldu, birkaç saat sonra videoya erişim engellendi ve nihayetinde siteden kaldırıldı. Daha sonra Youtube cephesinden yapılan açıklamada bir yanlışlık olduğu ve videonun yeniden yüklendiği belirtildi. Kim bilir, Bowie'nin yeni klibinde fazlaca dini öğelere yer vermesi birilerini rahatsız etmiştir.

2 yorum:

  1. ay çok şükür seyredebildim videoyu! nereye tıkladıysam kaldırılmıştı. bi şey de yokmuş infial yaratacak, marion cotillard o kadar güzel ki başka bi şeye bakamıyor insan.

    YanıtlaSil