60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

1 Şubat 2013 Cuma

Bieber Da Geliyor (fuck!!)

Anaokulu çocukları, yaşadınız gene. 2 Mayıs 2013 tarihinde, Justin Biber (en dolmalığından) konser vermeye İstanbul'a geliyor. İşte Biletix linki. Şaka gibi. 2 Mayıs ! Doğumgünümden bi gün önce. Kim ayarladı bu tarihi hı ? Her kimse ona buradan sesleniyorum "bu kötü şakayı  hiç ama hiç beğenmedim". Bana layık gördüğünüz doğumgünü hediyesi bu mu :((

Not: Her yaş çocuk bilete tabiymiş ahahaha :D
Not 2: Konser saati 19:30'muş. Eh normal tabii. 0-6 yaş aralığındaki bir izleyici kitlesinin erken uyuması lazım. Mazallah konserin ortasında kafam kadar "HADİ ÇOCUKLAR UYKUYA" uyarısı geçsin istemeyiz değil mi ?
Not3: Sevindiğim nokta bu konserden 3 ay sonra mekanın seviyesini Roger Waters'ın kurtaracak olması. Gel kurtar bizi reis :/

6 yorum:

  1. hayıııııııııır :'(
    şuan yıkıldım.
    cidden mi lan.. of lan...
    neyse bak süper bir fikir aslında
    şimdi bütün lebieber ler mi artık her ne boklarsa bir araya toplanmış olacaklar.
    ortadan kaldıralım hepsini askjdvbdxfv.


    şaka bir yana,
    ergenlik zamanları işte. İki sene sonra unutcaklar bile.
    boşveer. onlar da mutlu olsun..

    YanıtlaSil
  2. bu arada....

    Roger...mı dedin....sen....

    HIAAAAAAA

    hemen alıyorum hemen hemen hemen hemen allahm.

    YanıtlaSil
  3. baktım da fiyatlar 150 den başlıyor.
    ay şuan çok mutlu ettin beni.
    şuan senden duydum.
    çok sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Biraz" pahalı :D Ama yapacak bir şey yok. The Wall sonuçta :/

      Sil