60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

17 Aralık 2012 Pazartesi

M-D-N-A

2012 yılının en çok gelir getiren turnesi $228 milyonla -tabii ki- MDNA Tour oldu. Tebrik ederiz Madonna Hanım. O gelirde benim de payım var. Kıymetimi bil, gelecek turnede gene gel :p Tahminim turne sonunda bu rakam $300 milyonu bulur ve tüm zamanların en çok gelir getiren 10 turnesinden biri olur.


Şu şov aklımdan çıkmıyor dostlar:



Herhalde izlediğim en iyi gösteriydi :D Film gibi yahu.

2 yorum:

  1. Ya zihinn çok güldüm benim de payım var yazsın bunu bi kenara Madonna Hanım hıh!!!

    Showun en beğendiğim bölümü benim de buydu yani bi kaç yer daha var tamam ama, gerçekten inanılmaz film gibiydi ve şarkıya uyumu! Böyle soluksuz izledim.

    YanıtlaSil