60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

10 Kasım 2012 Cumartesi

Görüşmek Dileğiyle

Bir süre boyunca yazmak istemiyorum. Ne kadar ? Bilmiyorum. Belki bir hafta, belki bir yıl. Umarım bu "bezginlik" durumu hemen atlatılır. Peki neden yazmıyorum ? Çünkü geri dönüş alamadığımı fark ettim. Saolsun bazı blogdaşlarım takip ediyorlar yazılarımı, altlarına da yorumlar yazıyorlar. Fakat genel olarak boşluğa konuştuğum hissine kapılmaya başladım. Eskiden şu bloga hangi şiiri eklesem diye düşünürdüm uzun uzun. Dinlediğim yeni albümleri paylaşırken içimde birşeyler kıpırdardı. Heyecan duyardım. Ama artık hissetmiyorum o duyguları. Eski heyecanlar yerini "zorunluluklara" bıraktı. Son bir aydır "zorunluluktan" yazıyordum. Kendimi zorluyordum. Fakat buraya kadar gelebildim. Yoruldum. Blogumu düzenli ve zevk alarak takip edenlerden özür dilerim.

Hoşçakalın, beni unutmayın, ara ara buralara uğrayın olur mu ?
Zihin.

7 yorum:

  1. Öncelikle gelecek proğramını hiç beğenmediğimi belirtmeliyim. Bu şekilde oldukça manidar olmuş onun yerine oldukça dolu dolu bir yazının geleceğini haber eden gelecek proğram yazısı istiyorum ! En çok da bezginlik durumunu en kısa sürede atmanı istiyorum .
    Ve tabi son olarak da bir ara mailini kontrol etmeni istiyorum .
    Çok mu şey istemiş olurum acabaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orhan Veli yazımı en kısa zamanda yazacağım, söz veriyorum sana :)

      Mailini aldım. Teşekkür ederim. Yazdıklarını tek tek okudum. Ve şu karara vardım; bloga ara vermektense biraz içeriği değiştirmekte fayda var. Ama bu noktada sizden yardım istiyorum. Bir süreliğine de olsa farklı birşeyler yazmak istiyorum. Şu bezginlik durumu kalkana kadar :)

      Sil
  2. Ya zihin yapma canım yaa,
    şurda adam gibi takip ettiğim kaç kişi var zaten
    pliis come back!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yukarıda Mariposa'ya da dediğim gibi sanırım bir süre farklı bir "Zihnin Arka Sokakları" yapsam fena olmayacak. En azından bezginliğim kalkana ve eski şevkim geri dönene kadar. Ama nasıl olacak o "farklılık" şimdilik bilemedim. Yemek mi yapsam fotolarını çekip koysam mı buralar ne yapayım, bilemedim :D

      Sil
  3. Ya bir dakika noluyor burdaa! Sınavlar yüzünden girmiyoruz diye boşladık mı sanıyorsun hooğp :(

    Zihin beni mahvetme istersen!
    Şurda müzik zevkini, heycanını paylaştığın zaman ölüp bitiyorum, bayılıyorum hatta, bayıla bayıla okuyorum. sen gidecem diyorsun!
    Müzik, film vs konusunda deli dehşet uyuştuğum, aynı fikirleri paylaştığım birini uğurlayamam ben buradan kusura bakma!

    Dediğin gibi istediğin yenilikleri hallet, ama eski tarz yazılarından da vazgeçme. Fotoğraf çek koy, durum fotoğrafları falan. Eminim onları da çok sevicem şahsen. Merak da ediyorum, hayatına dair neler yapıyorsun. Renklendirmek, monoton hissetmekten kurtulmak adına bi başlangıç olabilir.
    Ne bileyim tipini falan değiştir sayfanın. Ama sırf bir dönem duruldun diye terk etme buraları olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim yazdıkların için. Sonrasındaysa kocaman bir "sınavlarda başarılar" :)

      Durum fotoğrafları olayını ciddi ciddi düşünüyorum :)

      Sil
  4. İnsan yeri gelince bi durgunluk dönemine girebiliyor. Biliyosun ben kaç kez blog kapatıp açtım, çünkü insan bir iki dolunca üçüncü de patlamak istiyor. Kısmen okumakta bunun gibi. İnternette rahat rahat sansürsüz sörf yapabildiğim zaman dilimi 3-4 haftada bir. Malum okulumuzda blogspot yasaklı adı altında. Ve bu kadar aranın ardından girip güzel bir şarkı (ki şansıma ne zaman girsem, daha sayfa başı postu slow hoş bir şarkı oluyor) açıp, yavaş yavaş tüm postları okumak inanılmaz keyifli benim için. En azından bende yarattığın hissi bil istedim.

    Bir yıllık ara? Duymamış olayım, Allah korusun! Bak daha Paradise yazın yok, belki bir Lotus yazısı bekliyorum. Hatta Riri bile duruyo, belki üçünü de tokatlamak istersin yada öhmmhöhngö. Görüşürüz kanka :D

    YanıtlaSil