60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

6 Ekim 2012 Cumartesi

Şarkıların Dili Olsa MİM'i

Yupiii uzun bir aradan sonra mimlendim !! :)) Saolsun Tibet'in annesi beni geçen gün mimledi. Hem de ne mim ! Keşke ben akıl etseydim bu mimi diye geçirdim içimden :p Bir kez daha teşekkürler ;)

* * *

Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin. (Hangi şarkıyı söylerdiniz, nasıl giyinirdiniz, size kimler yada hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

Elvis'e olan düşkünlüğümü biliyorsunuz. Benim için tüm zamanların en büyük sahne yıldızıdır kendileri. Gerek eşsiz sesi gerekse sınır tanımayan, tabuları yıkan performanslarıyla büyük bir idol. Sesim güzel olsa eminim alttaki videodakine benzer birşeyler yapmak isterdim. Ama tabii aşırı bir karizma da lazım ya neyse artık :D Kıyafetim de aynen bu olurdu:



Ya da olmadı şöyle birşeyler:


Özel bir gününüzde bir koro yada özel bir kişi sizin için süpriz bir parça hazırlamış. Parçanın özelliği sizi tarif etmesi. Hangi parça olurdu bu?

Yine, yeni, yeniden "My Way". Benim marşım. Yıllar geçse de dilimde olacak olan şarkı. Her versiyonuna eyvallah desem de (Elvis'in yorumu da çok çılgındır, ağlatır) bu şimdi dinleyeceğiniz Pavarotti-Sinatra düeti ile şarkı başka bir boyut taşınmış. Dinlerken tüylerinize dikkat edin. Diken diken olup düşebilirler :))



İçinizde kalmış, söylenmemiş bir takım şeyler var. uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin. O kişiye (yarım kalmış bir aşk, kırgın olduğunu bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var. Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

Biraz damardan girmiş olacağım ama Bob Dylan'ın bu şarkısı çok fena dostlar. Özellikle şu dizeler adamı yıkar;

Time is a jet plane, it moves too fast (Zaman bir jet uçağı, çok hızlı geçiyor)
Oh, but what a shame if all we’ve shared can’t last (Ne utanç ama!, bütün paylaştıklarımız süremiyorsa)
I can change, I swear, oh, oh (Değişebilirim, yemin ederim)
See what you can do (Ne yapabileceğini görelim)
I can make it through (Ben yapabilirim)
You can make it too (Sen de yapabilirsin)



 

Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça?

İçinizi karartmayacak, neşeli bir şarkı göndermek isterdim; ama moralim çok bozuk. Tahmin edemezsiniz. Üzüntü öfkeye karıştı. O yüzden size Cohen'den "Everybody Knows"u gönderiyorum.

Şu dizeler sanırım herşeyi anlatıyor: 

Everybody knows that the boat is leaking (Herkes biliyor geminin su aldığını)
Everybody knows that the captain lied (Herkes biliyor kaptanın yalan söylediğini)
Everybody got this broken feeling (Herkeste bu buruk duygular)
Like their father or their dog just died (Babaları ya da köpekleri ölmüş gibi)


ve tabii:

Everybody knows that the war is over (Herkes biliyor savaşın bittiğini)
Everybody knows the good guys lost.. (Herkes biliyor iyilerin kaybettiğini)



Mimlendiniz..

Mariposa
Missisgamze
On the Road
Hayal Kahvem

:))

4 yorum:

  1. Ben mi? Mimlenmek mi? Amaaa... Ben var ya, mimlenmekten acayip korkarım:)Şaka değil, yeminle çok korkarım.

    YanıtlaSil
  2. O değil de, sabah sabah bu şarkıları dinlemek nasıl iyi geldi anlatamam. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. ben yapabilirim...

    süper! ve teşekkürler!

    YanıtlaSil