60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

26 Ekim 2012 Cuma

Küçük Enişte Richard

 
Elvis öleli otuz beş yıl olmuş olabilir. Ama şu bilinsin ki rock n'roll'un mimarı hala hayatta; Little Richard !! Ve bu sene inşallah 80.yaşını dolduracak. Aynı zamanda 67.sanat yılını kutlayacak. Belki son kırk yılda yeni bir albüm çıkartmamış olabilir; ama Little Richard, Little Richard'dır !! Rock tarihinde en çok iz bırakmış sanatçılardan biri... Belki de bu isimlerin en büyüğü.



Tam bir megastar..

Ne yazık ki kendisi ülkemizde pek bilinmiyor. Bilenler de altmış yaş üstü dinleyici kitlesidir. Daha fenası bu durum Richard'ın anavatanı ABD'de de aynı. Efsanenin adı gitgide soluklaşıyor ve bir karikatürden öteye gidemiyor Little Richard ismi. Daha önce de demiştim. Kendisine büyük bir saygım ve sevgim var. Bu yüzden adını kendi çapımda da olsa yaşatmak istiyorum. Ara sıra şarkılarını burada paylaşıyorum. Umarım birilerinin ilgisini çeker ve Little Richard ismi yaşamaya devam eder. Çünkü o bu kadarını hak ediyor..

Şu adamı izlemeden öleceğiz ya.. Cidden üzülüyorum :((

2 yorum:

  1. lidıl riçııııırrrrddddd!

    Tanınmamasına çok üzülürüm ben de. Kalbimdeki yeri başkadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanatçı yönü bir yana ben mizahi duruşunu da çok seviyorum riçırd abinin. hakkaten nevi şahsına münhasır bir kişilik :D

      Sil