60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

28 Eylül 2012 Cuma

Yo !

Selam.. Belki bir süredir buralara uğrayamadım; ama beni unutmadığınızı ümid ediyorum. Unutanlar varsa da hemen hatırlatayım; je m'appelle Zihin :D Hhihihi. Böyle salak bir girişten sonra doğru düzgün birşeyler yazabilirim umarım.

Öncelikle ben "yine" akut farenjit oldum. O nedir diyen varsa hemen açıklayayım; Zihin'e özel yaratılmış bir hastalık. Her iki ayda bir bu melet beni gelip buluyor. Hele bahar dönemlerinde (bahar alerjim de var, onu saymıyorum).. Paso akutum paso farenjitim. Neyimi beğendiyse bu hastalık.. Bol bol öksürüyüorm üzerinize afiyet. Köh köh hem de ! Burnum deseniz musluk gibi akıyor bereket versin. Küçük çocuklar olur ya hani.. Aynen öyleyim. Elimde mendil paso snıf snıf ! :((




Sünger Bob kadar kötü durumda değilim Allah'a şükür :D Onun da tez zamanda iyileşmesi için dua ediyorum. Hale bakın, dökülüyor mübarek..

Neyse ne diyorduk ? Haaa şey ya, zam gelmiş zam. Hem de öyle böyle değil ! Kol gibi derler ya.. Doğalgaza yüzde 10-15 arası bir zam.. Az önce otobüsten dışarı bakarken gördüm, millet kuyruk olmuş. Ne kuyruğu ? Zam öncesi, kartlara doğalgaz doldurtma kuyruğu. Olan gene vatandaşa oluyor. Dün müydü evvelsi gün müydü, başbakan açıkladı: "Yunanistan'a bakın; batyıor. Öyle olmamak için bu zam şart !" Kısmet..

5199 sayılı kanunda yapılacak değişikliklere hayır demek için Türkiye'nin dört bir yanında yürüyüşler düzenlenecek. Geçerli bir sebebi olamayan herkesi meydanlarda görmek isteriz.. Çünkü bu yasayla hem sokak hayvanlarının katli yasallaşacak hem de ev hayvanlarının sayısına kısıtlama getirilecek. "Hayvanların iyilikleri için" sokaktaki bütün kedi köpekler toplanacak, sonra da yer yokluğundan hepsi telef edilecek. Buna sessiz kalmak demek bu günaha ortak olmak demektir. Bu günaha ortak olmayın dostlar. 


 


İleride hepsi için uzun uzun yazılar yazacağım ama şimdilik tadımlık maddeler sıralamak istiyorum şuraya:
  • 14 Ekim Sezen Aksu Konseri: Sezen her zamanki gibi harikaydı. Konserde benim için en büyük süpriz "Biliyorsun" oldu. Gerçekten tüylerim diken diken oldu. Bir kez daha teşekkürler !
  • Muse'un "The 2nd Law" adında yeni bir albümü çıktı, çıkıyor. Fazla dinleme olanağım olmadı ama ilk bakışta bir önceki albüm "Resistance"dan çok daha iyi olduğu hissine kapıldım.
  • Üstad Bob Dylan'ın da yeni albümü çıktı; "Tempest". Albüm büyük ihtimalle benden tam not alacak. Zira Dylan baba gene vermiş coşkuyu, vurmuş kendini blues'un mavi sularına.. Coşmamak elde değil. Ayrıca karanlık şarkı sözleri de çok vurucu. İtinayla dinleyiniz.. Billboard 200 listesine de 3 numaradan giriş yaptı..
  • Ve tabii benim için yılın olayı 19 Eylül gecesi gerçekleşen Leonard Cohen ayiniydi. Pardon konseri ! Ama emin olun ayinden farksızdı. Binlerce Cohen müridi toplandık ve şaire üç buçuk saat eşlik ettik. Hep bir ağızdan.. Gönüller bir oldu. Büyük konuşmayı sevmem; ama sanırım izlediğim en iyi "şeydi". 
Geliyorum, bekleyin ;)

7 yorum:

  1. zihin öncelikle seni çok özledim yaa, neden bu aralar kimse yazmıyor :/

    Muse albümünü dinledim, çok beğendim ben. hatta dupstep olmuş dedikleri trailerını bile beğenmiştim ki sadece tek şarkıda bu esintiyi gördüm, genel olarak şöyle diyebilirim "ya ben muse'u seviyorum ya" :)

    cohen konserine bir arkadaşım bedavadan bana bilet aldığı halde gitmedim, çok pişmanım eve ama sebeplerim vardı. Yine de... pişmanım :(

    Dylan'ı dinlemedim çıktığını bu yazıyı okumadan 2 saat önce falan öğrenmiştim, bakınacağım :)

    Ya zihin ben ki ben apolitik ben bile artık daha fazla dayanamıyorum, bu zamlar bu vergiler yani halkın üstündeki yük çok çok çok fazla. Ya mal gibi izliyoruz resmen pardon ama. Daha uygun bir kelime bulamıyorum, hepimiz için geçerli bu :(

    Ya bu ölüm yasası var ya ne egoist bir yaşam formu şu insanoğlu, yaşayabilmemiz için dünyayı ne kadar çok sömürüyoruz. Uzaktan bizi izleyen biri olsaydı türümüz için sadece "cani" diyebilirdi.

    Sonlara doğru moralim bozuldu benim yine de... Gene yaz olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muse'u ben de çok seviyorum :)) Keşke bir filmin soundtrackini yapsalar.. Çünkü ben onların deneysel işlerini daha çok seviyorum. Son albümdeki favorim "Unsustainable".

      Bedava bilet mi o_O Öyle arkadaşa can feda ! Ahahaha :D

      Kesinlikle insanlar "cani" bir tür. Savaş, katliam, soykırım gibi kavramlar hep bize has. Biz insanlarda sorun var. Hayvanlarsa sadece beslenmek için karşısındakini öldürüyor. Yoksa ben hiç sanmıyorum bir yılan çıkıp "bütün fareleri öldürelim çünkü onlar şöyle böyle" demez yani :(

      İnşallah..

      Sil
    2. Tabi canım, bi de sevmediklerimize "yılan" diyoruz. Bundan sonra "has insan" diycem ben :)
      Unsustainable'ı ben de çok sevdim zaten albüm trailer müziği ve tek dubstep olan o. Çok başarılı bence de ;)

      Sil
  2. ben unutur muyum hiç seni ha!
    ama yazıyı okumaya başladım. okudum..
    okudum..
    okudum...
    okudum....
    ta ki, Cohen'e kadar.
    orada tıkandım, yutkundum. şimdiyse aha bu yorumu yazıyorum.
    saygılar sayın mürid.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol :) ben de geçen hafta bu şarkıda tıkandım, yutkundum. fena şarkı ya :/

      Sil
  3. Geçmiş ola Zihin , tam da hasta birini görüp bugün bu havalarda hasta olabilmek bir mucize diye düşünürken senin hasta olduğunu öğremem benim için oldukça ironik oldu , snıyorum bulunduğun yerden kaynaklı zira burası oldukça sıcak , yazdan kalma günlerde ;)

    Bu ülkede ne ölüm yasaları çıkartıldı , çıkartılıyor kimsenin kılı kıpırdamıyor üzülerek söylüyorum 5199 kanundaki değişiklikte bunlardan biri olacak ..

    Yazılarını toplandık bekliyoz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım salgın var Ankara'da çünkü çevremdeki herkes hasta :s Onlardan aldım sanırım bu hastalığı. Fazla sosyalleşmemek lazım demek ki. Asosyal olup sağlıklı olacağım artık :p

      Sil