60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

4 Eylül 2012 Salı

Tutmayın Küçük Enişteyi

Aslında yarın doğumgünü; ama dayanamadım, bugünden kutlayayım dedim. İyi ki bizimle oldun Freddie. Çok sürmedi belki; ama ne derler bilirsin "az ve öz" oldu. Her ne kadar Freddie'yi çok sevsem ve şarkılarına hayran da olsam grubun diğer üyelerinden de bir o kadar nefret ediyorum. Hele Brian'ın aptal pozları.. Neyse konumuz bu değil şimdi. 

Sevgilerimle Fred !

Son 20 saniyeye dikkat !


2 yorum:

  1. kaç gündür berbatım, iğrencim, pislik gibiyim. ama şu başlığa bu kadar gülüceğimi tahmin etmezdim. yarıldım resmen ahahahah. iyi ki varsın ya ahahah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha valla ben demiyorum freddie abinin kendisi diyor tutmayın beni diye :D :D

      Sil