60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

25 Ağustos 2012 Cumartesi

İyi Haftasonları Señor

Süper bir fan made videosu..



Kimse kızmasın bana; ama şu an dünya üzerinde yaşayan en büyük rock yıldızı Bob Dylan'dır bence. O efsane neslin son temsilcilerinden. Karizmadan yıkılan bir isim. Her fotoğrafı, her pozu ayrı olay benim için. Gençliğindeki puantiyeli kıyafeti ayrı güzel, yaşlılığında taktığı kovboy şapkaları ayrı. Folk şarkılarına da aşığım blues denemelerine de ! İşte böyle. Ben bu adamın hastasıyım. Üzerine milyonlarca yazı yazabilirim. Keşke Amerika'da yaşasam ve turnesini her sene şehir şehir dolaşsam onunla. Öldüğünde anıtı dikilesi nadir insanlardan biri. Aman ölmesin. Başımızda bulunsun bir yarım asır daha. Dünyanın onun gibi isimlere ihtiyacı var. Seviyorum seni üstadım !

1 yorum:

  1. Bob Amca ehem. :))
    seviyoruz onu.

    ''Başımızda bulunsun bir yarım asır daha.''

    güzel bir hafta sonu diliyorum,Zihin. :)

    YanıtlaSil