60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

27 Haziran 2012 Çarşamba

Tak tak.. Kim O ? Takıntı

Değerli blogdaşlarımdan Mariposa beni geçen gün "takıntılar" üzerine mimlemiş. Saolsun. Şimdi dans pistinde itiraflar başlıyor (Madonna'mın kulakları çınlasın) dın dın dın dın :

1) En koyu takıntım hijyen kuralları üzerine. Temizlik takıntım konusunda Joan Crawford'la yarışırım, o derece yani. Peki ne yapıyorum, ne yapmıyorum ?

- Bir kere dışarıda girdiğim tuvaletlerin kapı kollarına asla ellemem ! Elleyemem. Ya bulduğum bir temiz kağıt mendille açarım ya da en kötüsü ayak kol kombolarıyla açmaya çalışırım. O da el vermiyorsa beklerim ki biri gelip kurtarsın beni o_O

- Eve asla ayakkabıyla girmem. Evin girişine bile. Ayakkabımı çıkarır öyle girerim. Bazı evlerde görüyorum kapının arkasında ayakkabı çıkarıyorlar. Oh Tanrım ! Mümkün değil bu. Kirişte çıkararırım ayakkabıcıklarımı.

- Bu hijyen takıntımı arkadaşlara göstermemek adına dışarıda "pismiş" gibi davranırım. Çime de otururum yere de. Ama soran oldu mu bir gün yahu sen o yere oturduğun pantolonu ne yapıyorsun diye ? Yakarım o_O Yok şaka şaka :D Ama benzer birşey. Birkere dışarıda giydiğim pantolonu asla yatak odama sokmam. Pis be o ! Banyoya koyarım. Orada giyinir soyunurum.

- El yıkama konusunda da Mr.Crawford'um hani. Bir kere mutlaka dışarıdan geldiğimde eller ve kollarımı yıkarım. Ama öyle böyle değil. Derim yüzülene kadar sabunlarım. Tuvalet çıkışlarında da en az iki defa ellerimi yıkarım. Bazen görüyorum bazıları tuvaletten ellerini yıkamadan çıkıyorlar. İşte onların ağzına kürekle vurasım var. Pis herifler !

- Kimse bana giydiğim birşeyi ikinci gün giydiremez. Zorunda olmadığım sürece giymem. Farklı t-shirt giyerim olur biter. Hele ki iç çamaşırı ve çorabı asla giymem iki kere. Mümkünü yok ! Çıplak giderim daha iyi.

- Dışarıda kullandığım eşyaları (cep telefonu, cüzdan, vs.) hep aynı masaya koyarım odamda. "Kirli masa"dır adı. Asla oraya yatak odamdan eşyalar koymam. Çünkü orası "infected zone"dur benim için.

- En çok kızdığım şeylerden biri de misafirlik işleridir. Tamam, misafir ağarlamak çok güzel birşey. Dostlar mostlar. Ama onlar sokak kıyafetleriyle oturuyorlar koltuklarıma :( Ve ben evde 7/24 pijamalarıyla gezen bir adamım. Şimdi o mikroplar doğruca yatağıma mı girecek ? :O

2) Kitap takıntım var arkadaş ! Kütüphanem herkese açıktır. Dileyen istediği kitabı benden ödünç alabilir. Ama almaya cesaret edebilir mi onu bilmem işte. Neden ? Kitabın kapağının kıvrılması kadar korkunç birşey olamaz ki toplumun birçoğu kitapları kıvırarak okuyor. Nefret ettiğim bir şey. Ve asla izin vermeyeceğim bir şey. Kitaplar hafif aralanarak okunur. Yoksa benden kitap alamaz kimse :D İsterse anem babam olsun. Zamanında yapmadığım şey değil, onlara da kitap vermeyi yasaklamıştım.

3) Sayı yuvarlama konusunda bir numarayım. Küsüratlı sayıları sevmem. Bir işe başlayacaksam tam sayılarda, ya da göze hitap eden durumlarda başlarım. Mesela 21:14 mü saat, işe 21:15'te dönerim.

4) Yolda yürürken taşların arasına ya da çizgilere basmayı sevmem.

5) Kitap mı okuyacağım, iş mi yapmam gerek ? Mutlak bir sessizlik lazım. Yan odada televizyon izlenemez ! Sessiz konuşulur. Yoksa cinnet geçiririm. Yapmadığım şey değil. Zamanında ÖSS'ye (şimdi adı baya bi değişmiş glaiba) çalışırken üst kat komuşum torunuyla koşup duruyordu. Ama öyle böyle değil. Veli efendi mübarek ! Ben naptım ? Aldım elime kalın bir sözlüğü tavana vurdum dan dan dan ! O da cevap vermez mi ? Kaloriferleri başlarına yıktım.

6)  Halı konusunda saplantılıyımdır. Yamuk bir halı kadar can sıkıcı birşey olamaz. Simetrik ve düzgün olacak !

7) Mükemmel diye birşey yoktur bu dünyada; biliyorum. Ama eğer ben bir iş düzenliyorsam o mükemmel olmalı. Bir hesap yaptığımda elli kere kontrol ederim. Parti mi düzenleyeceğim ? Herşey kusursuz olmalı.

8) El yazım konusunda da fena halde takıntılıyım. Mesela güzel bir el yazısı görsem bile şöyle derim "aa ne güzel; ama benim ki kadar güzel olamaz". Hele bir de el yazıma biri laf etsin.. Kavga sebebi ! İmzam konusunda da duyarlıyım. Dünyanın en iyi imzası bende :p

* * *

Aslında daha var. Ama şimdilik yeter sanırım bu kadarı :D

5 yorum:

  1. Korktum senden! Başak mısın sen? :D

    YanıtlaSil
  2. Zihinn gece gece güldürdün benii :) Hijyen kkonusunda bi erkek olarak bu kadar takık olman oldukça şaşırttı .Genelde kızlarda görülür bilirsin.
    Merak ettiğim bir şey bu kadar ayrıntılı düşünen biri pis bir dünya da nasıl yaşamına devam edebilir :)
    Diğerleri pek abartı değil ama hijyen konusunda harbi takıntılıymışsın ne diyelim Allah kolaylık versin :P

    YanıtlaSil
  3. ah sinir olurum, kitap ya bu kitap. bükerek ne diye okur ki insanlar!
    böyle azıcıkın aralayacan işte ne diye kıvırırsın . benim de takıntım fena halde var bunda.

    YanıtlaSil