60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

4 Mayıs 2012 Cuma

Versatile Blog Award

1) Öncelikle ödülü paslamak için 11 blog seçmem lazım.

11 çok değil mi ya :/ Neyse bakalım çıktığı kadar :D Vira bismillah !


- Ofelyaaaaaa
- Heidi
- Mariposa hanım
- Madame Gamze 
- Forever more and more and more and more 
- Balböcükleri 
- Bi kase lezzet 
- Deli anne  
- Bir Mucizem Var 

9 tane oldu yaaa, pfff. Niye böyle oldu ki :(( Nese artık çekirdek aile olduk böyle de :)

2) Ödül aldıklarını haber vermem gerekiyomuş.


Beni takip ediyorlarsa zaten haberleri olmuştur :p Hihihi.


3) Kendimle ilgili 7 şey yazıyomuşum, ne olursa..

Ne desem ki... Hmm.

i. Kitap konusunda takıntılıyımdır. O yüzden herkese ödünç kitap vermem. Hele bir ödünç verdiğim kitap kıvrılsın.. Çıngar çıkarırım ! Kitabı yirmi derecelik açıyla okurum. Daha fazla açmam. Kitapların kıvrılması kadar rahatsız edici bir durum olamaz.
ii. Ay'ın karanlık yüzünü çok merak ediyorum. Gerçekten filmlerdeki gibi uzaylılar var mı acaba o_O
iii. Nar suyuna ölür biterim. Hele bir de taze sıkılmışsa içerken sevinçten ağlayabilirim. Öyle yani.
iv. Sesim berbat. Benle karaokeye gitmeyin. Fena eğlenirsiniz :D
v. Küçükken keman çalmayı çok isterdim. Kocadık artık :/
vi. Çok pis gıdıklanırım. Hem de öyle böyle değil.
vii. Evet evet kesin uzaylılar var uuuuuuuu o_O


4) Ödül alığım kişiye teşekkür ediyomuşum..

Hem bana ödül verilecek hem de teşekkür etmeyeceğim. (Erol Büyükburç edasıyla) Ben odun değiliiiiim :((  "Teşekkür ederim Şanslı Kedi :))"

 5) Ödül logosunu bloguma yerleştiriyomuşum..

Sağ üstte :)) Aldığım ikinci ödül. Çok teşekkür ediyorum tekrardan.

 

7 yorum:

  1. Rica ederim :D Zevkli oluyo okumak :D

    YanıtlaSil
  2. yaa ben de sana ödül verecektim ama sen benden hızlı davranmışsın,
    ödül için teşekkür ederim, ben sana yine de verdim ;)

    YanıtlaSil
  3. Tamam kitapları istediğimiz gibi hırpalayalım demiyorum elbette onalr değerli şeyler ama hafif yıpranmış ikinci el kitaplara bayılıyorum sırf bu yüzden sahaflardan kitap almaya dikkat ederim.Bazen benden önce kitabı okumuş olanların yazıp çizdikleri notları bıraktığı kağıtları okumak hoşuma gidiyor ,tabi dolayısıyla onlarında ben okurkenki hissetlerimi hissettiler mi acaba sorusunu sormaktan alamıyorum ,güzel şeyler yani bunlar hem paylaşmak güzeldir ;)Özelikle kitap konusunda zannımca kitaplar okundukça paylaşıldıkça daha da değerli olurlar :)
    Ödül alanlara haber vermek zor mu geldiiii Odun değilsin ama tembel olabilirsin :P
    En kısa sürede yapacağım :)

    YanıtlaSil
  4. bitches love awards. Thank you, gentle! :D

    YanıtlaSil
  5. bitches love awards. Thank you, gentle! :D

    YanıtlaSil