60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

18 Mayıs 2012 Cuma

1.Gün


Gene nerden çıktı bu dedeler diyeceksiniz...

Tumblr diye birşey var; ama ben tam olarak ne olduğunu anlamış değilm. Neyse konu da bu değil zaten. Şimdi arkadaşın Tumblr'ında (kulağa kötü geliyor be) birşeye rastladım. İlgimi çekti hemen. Ben de bir deneyeyim dedim. 20 gün boyunca her gün belli bir kurallar bütünü içinde resim yayınlıyorsun. İşte kurallar:

Hoşuma gitti yahu :D Size de öneriyorum hani.. İyi bakalım.

Yine yeni yeniden R-O-L-L-I-N-G S-T-O-N-E-S !!

4 yorum:

  1. Enee ben de yapmak istiyoruuum :D Çok eğlenceli :D :D

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Şaşırmadım :D Ama bakalım 15 ve 20'ye ne cevap vereceğim.

      Sil