60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

19 Aralık 2009 Cumartesi

Çaresizim, çaresiz...



Artık yeter ! Şuracıkta camı açıp "Yeter üleennn!" diye bağırasım var. Madonna'yı çoooook ama çoooook özledim. Fakat eski Madonna'yı. Hard Candy öncesi gözümdeki büyük Madonna'yı özledim. Güçlü, sıradışı, yenilikçi, cüretkar, cesur, hırçın, çatlak ama bir o kadar da içten ve tatlı. Hard Candy albümüne binlerce kez lanet ediyorum. Madonna'nın bu sıfatlarını tek tek kırıp attığı için. Şimdi Revolver diye kıçıkırık bir single yayınlıyor. Yapma bunu bana ! Yapma bunu bizlere ! Lütfen. Artık senin rezil duruma düşmeni görmeye katlanamıyorum. Gerçek aşk iyi ve kötü günde beraber olmayı gerektirir. Seni hala seviyorum. Artık eski Madonna ol lütfen :(:(:( Geçen gece MTV'de You Must Love Me çıktı. Sizce devamında noldu ? Şarkıya girmesiyle gözlerimden yaşlar aktı. Yemin ederim. Durupdururken. Hemde o gün keyifliydim de. Bir anda gözyaşlarına boğuldum. Onun sesini adam akıllı duymayalı aylar olmuştu. O kadar özlemişim ki. Yıllardır görmediğim bir dost gibiydi benim için. Klip bitmesin istedim. Artık etrafımı göremez olmuştum. Bir yandan gözyaşlarımı silerken bir yandan da "Neden?" diye zihnimi kurcalamaktaydım. Seni yeniden rüyalarımın kadını olarak görmek istiyorum. Şunu yazarken bile ne kadar duygulandım bir bilsen. Yemin ediyorum çok ama çok özledim. Sesini, duruşunu,... Bundan böyle karşımda gençlik pozları atmaya ve hiphopçıların elinde oyuncak olşunu görmek istemiyorum. Aptalca bulacaksınız ama bir dönem ona küsmüştüm ve şu saniyeden itibaren küs kalmak istemiyorum. Sesini duymak ve geçmişteki güzel günlere dönmek istiyorum. Lütfen eski Madonna ol ! Revolver'ın birşey yapacağını düşüneniz var mı ? Belki sıradan Madonna fanları senin her yaptığını alkışlayabilir ama ben seni sen olduğun için sevdim. Sen kalıplara girecek biri değildin. Kalıpları oluşturan salt sendin. Oyuncu değil oyunun kurallarını koyandın. Güçlü, sıradışı ve hırçın. Benim aşık olduğum, vurulduğum kadın şuanda gördüğüm kadın değildi. Frozen'ı dinlediğim an vurulmuştum. Saatlerce annemle Frozen dinleidğimizi bilirim. American Life'ta beni benden aldın. Hung Up'la benim lise yıllarımı şenlendirdin,süsledin. Cnbc-e'de konserin verilecek diye bütün bir akşam tv karşısında çakılı kalmıştım yılbaşı günü. Dedemlerdeydik. Beraber izlemiştik. Hung Up bütün evi sarıyordu. Mutluyduk. Neden ? Satışların 8-9 milyonlarda geziyordu. Her yerde sen dinleniyor izleniyordun. Peki neden ruhunu sattın gençlere ? Neden bizleri üzdün ? Beni böyle koyup gitmene ne hakkın var ? Beni ağlatmana ne hakkın var ha ? Gel dön artık. Geri gel rüyalarımın kadını. Seni hala deliler gibi seviyorum. Özlüyorum seni...Yazımı Zuhal Olcay'ın naif bir parçasıyla bitirmek istiyorum :

"Serversin sevmez
Gel dersin gelmez
Bu acı bitmez
Çaresizim çaresiz

Gün gelir arkasından koşarsın
Bekle dersin
Bir kere dönüp bakmaz
Çaresizim çaresiz

Bir gün gelir aşk biter
İnsafsızca terk eder
Bütün bunların ardından
Sadece gözyaşı kalır

Beklerim gelmez
Haykırırım duymaz
Ağlarım bitmez
Çaresizim çaresiz

Ne yapsam bilmem ki
Arkasından gitsem mi
Sonunda ayrılık var
Çaresizim çaresiz

Bir zamanlar ne mutluyduk
gelecekten unutluyduk
Gittin her taraf sessiz
Çaresizim çaresiz"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder