60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

20 Kasım 2009 Cuma

Shakira-She Wolf





1. She Wolf : Bazıları Shakira'yı bu şarkıda samimiyetsiz buldu. Klibindeki yapmacık (!) tahrik edici duruşlarından ötürü. Ama katılmıyorum. Şarkı inanılmaz sıkı bir disco parçası. Özellikle vokallerdeki kurt ulumaları tüylerimi diken diken etmeye yetiyor. On üstünden on bir parça ! Ayrıca klibi de inanılmaz güzel. Erkekler dikkat :)

2.Did It Again : İlk albümü edinmeden önce D&R'da dinleme fırsat bulmuştum bu şarkıyı. İşte o an "Budur!" dedim. She Wolf'un ardından gelebilecek en iyi seçim. Ateşli bir parça daha. Biraz daha klasik bir Shakira parçası. Ama mükemmel vokalleri ve estetik klibi beni benden almayı çoktan başardı bile. Harikulade !

3. Long Time : Albümdeki iki sıradan parçadan biri. Fazla söyleyecek sözüm yok bu parça hakkında. Olsa da olurmuş olmasada.

4.Why Wait : Madonna'nın Incredible şarkısını andırıyor nedense basslar. Neyse :D Vokallere gelin diyorum. Her zamanki seksi Shakira vokalleri burada da baş gösteriyor. Güzel bir disko parçası.

5. Good Stuff : İnanılmaz eğlenceli bir parça ! Hem elektronik hem latin bir melez. Çok güzel , şirin bir parça. Dinlememek olmaz. Özellikle müzik bana Türk filmlerini hatırlatıyor nedense :S Hoşuma gitti :)

6.Men In This Town : Oha olmuştum ilk dinlediğimde. İnanılmaz güçlü bir vokal kullanmış Shakira hatun. Nakarat beni benden aldı. Gözlerinizi kapatın ve şarkıyı hissedin. İnanın sizinde tüyleriniz diken diken olacaktır. Albümün en iyi üç şarkısından biri. Klip gelmezse yazık olur. Mükemmel.
7.Gypsy : Hmm. Evet. Long Time'la beraber bu albümde olmayı hak etmeyen bir parça. Sıkıcı. Geçiniz.

8.Spy: Ördek gibi bir vokal :D Hehe. Hoşuma gitti. O ses ne öyle yahu ? 80lerin disko müziğinin etkisiyle piyasaya salınmış bir ajan bu parça. Nedense nakarattaki müzik korkutuyor beni :S Ama yine de hoş bir parça.

9.Mon Amour: Tipik bir Shakira parçası ! Yoruma gerek yok. Çok güzel ! =)

10.Lo Hecho Está Hecho: Did It Again'in bu hali bence daha kışkırtıcı geldi bana.

11.Años Luz: Incredible'ın İspanyolca hali =P

12.Loba: İspanyol Asena =P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder